Bewoonster overleden bij woningbrand aan de Prinses Margrietstraat in Gorinchem.
GORINCHEM – Op zaterdagmorgen 19 december 2020 is er bij een woningbrand aan de Prinses Margrietstraat in Gorinchem een zeventigjarige bewoonster overleden. De brandweer werd eerder opgeroepen voor een woningbrand ,maar dan in de woning bij de buren. Dit bleek te gaan om rook uit de Cv-ketels . De brandweer voerde metingen uit in de woning en daar werd een lichte verhoging van koolmonoxide gemeten. Omdat er voor de rest geen gevaar was ,is een monteur gevraagd te komen voor de cv-ketel. Rond de klok van negen uur werden de…
Lees verder