Brandweerpost Noordendijk keert terug naar het Oranjepark
DORDRECHT – Op maandag 22 juni 2026 heeft de brandweer in Dordrecht post Noordendijk haar intrek genomen in de nieuwe kazerne aan het Oranjepark. Met de ingebruikname van het moderne gebouw keert Brandweerpost Noordendijk terug naar een vertrouwde locatie in de stad, van waaruit dag en nacht hulp wordt verleend aan inwoners van Dordrecht en de regio. Na een periode van bouwen, inrichten en voorbereiden is de nieuwe brandweerkazerne gereed voor gebruik. Sinds maandag 22 juni rukken de brandweereenheden weer uit vanaf het Oranjepark. De terugkeer naar…
Lees verder